80-180 Gdańsk
ul. Srebrna 11
dzień tygodnia | godzina zajęć | godzina lekcyjna 1-9 | sala | prowadząca/y | nazwa kółka | kilka słów o kółku | dla jakich dzieci przeznaczone np. klasa II i III | do których klas/oddziałów sierowane zajęcia np. 3a, 2b | liczba miejsc |
poniedziałek | 09:45 | 3 | Sala 1,27 | Dariusz Ramecki | Zajęcia plastyczne | Rozwijanie uzdolnień plastycznych. | Klasy 1 | 1B, 1D, 1F | 15 |
poniedziałek | 07:10 | 0 | sala d | Marta Krawczyńska | lekkoatletyka | trening ogolnorozwojowy | Klasy 4-7 | 4a,4b,4c,4d | 25 |
poniedziałek | 11:35 | 5 | 2..23 | Aleksandra Podpora | gry stolikowe | Dzieci w grupach będą miały możliwość zapoznania się z instrukcją (zasadami gry) i zagranie w różne gry planszowe i karciane. Będziemy ćwiczyć stosowanie się do zasad, uczyć się zdrowego współzawodnictwa oraz umiejętności przegrywania, ale przede wszystkim będzie to dobra zabawa. | I-III | 1g, 2b, 3b | 15 |
poniedziałek | 12:40 | 6 | sala 2.28 i | Róża Obarzanek | Warsztat aktorski | Warsztaty z dykcji, emisji głosu, ruchu scenicznego, budowania postaci; elementy teatru pantomimicznego, dramy, improwizacji; budowanie pewności siebie. | Klasy 4-7 | 4a, 4b, 4c, 4d, 5a, 5b, 6a | 15 |
poniedziałek | 10:40 | 4 | sala 1. 27 | Anna Karbowska | Planszówkowe zabawy | Rozwijanie myslenia strategicznego poprzez nauke wygrywania i przegrywania oraz rozwijanie umiejetności myślenia logicznego i analitycznego. | Klasy 1-3 | 2a, 2e, 1H | 10 |
poniedziałek | 12:40 | 6 | 1.27 | Bogusława Pikulińska-Sikora | Zabawy z książką | Popularyzacja czytelnictwa; Zabawy z książką (również ruchowe!), rozwój kompetencji potrzebnych do czytania | I-III | 3A, 3B, 2 D | 10 |
poniedziałek | 12:40 | 6 | 1 23 | Olga Trzaskawka | Zabawy z plastyką | Rozwijanie uzdolnień i zainteresowań artystycznych dzieci oraz ich wrodzonych możliwości twórczych poprzez różnorodne działania plastyczne. | I | 1a,1c,1e,1g,1i | |
poniedziałek | 12:40 | 6 | sala 1.21 | Magdalena Zboina | Łamigłówki mądrej główki | Zadania ze sprawnego liczenia, ortografii, czytania ze zrozumieniem, spostrzegawczości czy logicznego myślenia. | klasy 1 i 2 | 1a, 1c, 1e, 1g, 1i, 2b, 2d | 15 |
wtorek | 08:50 | 2 | 118 | Dorota Brajewska | Koło miłośnikow gier planszowych | Dzieci uczą sie przestrzegania reguł, liczenia, grupowania, rozwijają spostrzegawczość, koncentrację i koordyancję wzrokowo ruchową. | Klasy 1 | 1a, 1c, 1e, 1g, 1i | 15 |
wtorek | 09:45 | 3 | 1,27 | Natalia Grudzińska | Gry planszowe przy stoliku | Granie w logiczne i bardziej skomplikowane gry planszowe w małej grupie przy stoliku. | klasy 3 | 3A,3B | 6 |
wtorek | 10:40 | 4 | korytarz na 1/2/3 piętrze/ salka gimnastyczna mała | Martyna Daniszewska | / gry i zabawy ruchowe/ | gry i zabawy rozwijające zdolności motoryczne/ | klasy I | 1A 1C 1E, | 15 |
wtorek | 12:45 | 6 | 1.21 | Łempicka Anna | Złota nitka | Na zajęciach będą dzieci uczyć się przyszywać guziki, szyć maskotki, torby, piórniki itp. | II-III | 3d,2e,2c,2a | 15 |
środa | 10:40 | 4 | 2.23 | Marta Łukaszewska | Lego | Nauka przez zabawę, czyli rozwijanie kreatywności i pomysłowości dzieci poprzez konstruowanie różnorodnych modeli z klocków Lego. | I-III | 3C, 2C, 2A, 1A | 10 |
środa | 11;35 | 5 | 1,27 | Oksana Werbowa-lenkiewicz | szydelkowanie od podstaw | na zajęciach dzieci zapoznają sie z podstawą szydełkowania, odczytywaniem schematów graficznych oraz podstawowym nazewnictwem. | I-III | 2d,3a | 8 |
środa | 11:35 | 5 | 2.19 | Szklarz Mariusz | kółko historyczne | Poznajemy historie swojego miasta. Przygotowujemy się do konkursów/olimpiad historycznych | IV-VII | wszystkie 4-7 ale z zainteresowaniem do historii | 10 |
środa | 12:40 | 5 | mała salka 1 , korytarz na I piętrze | Iwona Boguszewska | Rozwiń swoje skrzydła | Kółko taneczne - układy taneczne, nauka kroków do muzyki, tworzenie swoich układów tanecznych z poznanych elementów tańca. Przygotowanie do występu na Dzień Otwarty szkoły. | I-III | dziewczynki 1b, 1c, 1i, 2b, 2d, 3a | 15 |
środa | 15:30 | 9 | Sala 8 | Patrycja Bykowska | Koło czytelnicze | Zajęcia koła zaszczepiają w młodych ludziach zainteresowanie literaturą, pokazują, że książka może być ponadczasowym przyjacielem, dobrym doradcą w różnych sytuacjach życiowych i nie powinna przegrywać z telewizją, komputerem czy internetem. | Klasy 2 i 3 | Wszystkie 2 i 3 | 10 |
czwartek | 10:40 | 4 | 2.23 | Daria Wróblewska | Świat origami | Dzięki tym zajęciom dzieci będą doskonalić zdolności manulane, uczyć się dokładności i precyzji a także logicznego myślenia | I-III | 1c,1g,2b,3d | 10 |
czwartek | 09:45 | 3 | 1..15 | Elwira Milko, Beata Senczyno | Mali odkrywcy | zapoznanie dzieci z naukami przyrodniczymi. Przeprowadzanie prostych eksperymentów z zakresu chemii, fizyki, przyrody | I-III | 1a, 1c, 1e, 1g, 1i, 2b, 2d, 3a, ed | 20 |
czwartek | 09:45 | 3 | sala 1.27 | Marzena Osowska | Zajęcia artystyczne | Zajęcia rozwijające zdolności manualne, pobudzanie wyobraźni i kreatywności. | Klasy 1 | 1a, 1c, 1e | 10 |
czwartek | 10:40 | 4 | 2..21 | Grzechowiak Karolina | Gry i zabawy ogólnorozowjowe | Na zajęciach będą różnorodne gry i zabawy edukacyjne. Będą pojawiać się elementy plastyki i techniki, zajęć sportowych oraz łamigłówki logiczne. Przeznaczone są dla młodszych uczniów edukacji wczesnoszkolnej. | 1 klasy | 1 klasy | 15 |
czwartek | 10:40 | 4 | 1,27 | Sandra Wróblewska | Zabawy z plastyką | Rozwijanie uzdolnień plastycznych,kreatywnego myślenia. Ksztaltowanie wrażliwości estetycznych, zdolności manualnych i wyobraźni. | II-III | 2B,3C,3D | 10 |
czwartek | 12:40 | 6 | sala 2. 21 | Anna Taciak- Rafalska Rafał Małuszka | Escape room | Zajęcia ćwiczące myślenie przyczynowo- skutkowe, logiczne, koncentrację , kreatywność i wyobraźnię, współpracę w grupie, motorykę małą, czytanie, pisanie, liczenie | klasy 1 i 2 | Ih, Ii (rel.), IIc | 20 |
czwartek | 13:45 | 7 | 1..21 | Patrycja Milewska | Mały Astronom | Kółko astronomiczne - poznajemy planety Układu Słonecznego, Księżyc i księżyce innych planet, gwiazdozbiory nieba północnego, komety, gwiazdy, ciekawostki astronomiczne. | klasy 1 | klasy: 1b, 1d, 1f, 1h | 15 |
czwartek | 15:30 | 9 | sala 1. 27 | Emilia Nowacka | Gry karciane | Zajęcia usprawniające logiczne myślenie, stosowane się do reguł i zasad gry. Rozwijanie myślenia strategicznego. | Klasy 3-5 | 3a, 3d, 4b, 5b, | 8 |
piątek | 8;50 | 2 | 2.21 | Monika Kaczorowska-kółko podróżnicze | kółko podróznicze | Dzieci będą zdobywać wiedzę na temat różnych krajów ( flaga język, krajobraz ) | klasy 1 i 2 | 10 | |
piątek | 08:50 | 2 lekcja | 117/korytarz | Agnieszka Zoła | Poranna gimnastyka | Promowanie aktywności fizycznej, gimnastyka całego ciała, rozciąganie, ćwiczenia oddechowe, elementy jogi | Klasy I-III | 1B, 1D, 1F, 1H, 1I, 2C, 3B, 3C | 15 |
piątek | 10:40 | 4 | 2..28 | Wiktoria Kałuża | Gry i zabawy stolikowe | Podczas zajęć dzieci poznawać będą podstawy i taktykę gry w różne gry planszowe, a także ukierunkowywane będą na własny sposób myślenia. | Klasy 2 i 3 | 2e, 3c | 15 |
piątek | 10:40 | 4 | Sala 010 | Anna Skowronek | Kodowanie na dywanie | Zajęcia w ramach projektu edukacyjnego ,,Kodowanie na dywanie". Nauka podstaw programowania będzie dla dzieci wartościową, wszechstronnie rozwijającą lekcją i świetną zabawą. |
II-III | 2e, 3c, 2d(religia) | 10 |
piątek | 12:40 | 6 | 323 | Patrycja Korepta | DIY- Zrob to sam | DIY - to propozycja prostych pomyslow "zrob to sam". Samodzielne tworzenie roznorodnych projektow, dekoracji, prezentow pozwala na rozwijanie kreatywnosci dziecka. | I-III | 1c,1e, 1g, 2a,2b,2d, 3a, | 10 |
piątek | 08:00 | 1 | 1..20 | Katarzyna Rynkiewicz | Make English Fun | Doskonalenie umiejętności z języka angielskiego | Klasy IV | Klasy 4 | 20 |
piątek | 14:40 | 8 | sala d | Adam Langner | piłka siatkowa | siatkówa | klasy 4-7 | 20 |
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
80-180 Gdańsk
ul. Srebrna 11